tiistai 23. huhtikuuta 2013

1

Moikka kaikille :)

Nyt mä vihdoin aloitin tän blogin kirjottamisen tai oikeestaan kokeilen aluks et onko musta tähän :D Oon jo pitkään miettiny et alottaisinks mä kirjottaa blogii kun oon lukenu jo muiden blogeja vuosia. Alottaminen oli vaan vaikeeta näköjää :D Alan kirjottamaa lifestyle blogia. Jaan teille mun elämässä tapahtuvia asioita, mitä mä teen ja alan kuvailee uusia vaatteita ymym.


Kerron nyt lyhyesti itestäni :)

Eli tääl kirjottelee kesällä 20-vuotta täyttävä tyttö, Eve. Mä asun kahestaan mun ja mun siskon yhteisen  koiran kanssa, Gabyn. Gaby on ens kuussa 3v täyttävä kääpiövillakoira.


minä

Gaby <3






...Tänään  mulla oli vapaa päivä töistä. Oon tänään vaan käynyt kaupassa ja lenkkeilly Gabyn ja kaverin kanssa muutamat kerrat. Ja tehnyt ite ruokaa!! Joo teille muille varmaa toi on itsestäänselvyys mut mulle ei aina. Sen verran voin sanoo että, mä oon töissä ravintolas joten mun tulee siel syötyy joka päivä ku oon töissä niin niitä ruoka. Ja mun tulee tosi harvoin itellee kokkailtuu mitään. Mä syön liian paljon ravintolois ym (töitten lisäks) ja syön valmisruokia kans paljo vaik ne alkaaki aina välil tökkimään..Ja mä en oo mikään paras kokki. Mut tänään oli yks poikkeus päivistä. En meinaa tehny mun lempparia/tavallista/ainoaa ruokaa mitä teen jos teen ite siis kanapastaa.. Vaan mä tein elämäni ekan kerran uuniperunoita!! ja oli kyl hyvää :D yllätin itteniki ;D Ja juu mun tutut kyl tietää etten oo mikään innokas kodinhengetär keittiössä :))) Joten otin oikeen kuvanki ;)



 Juu eli kuvassa on: Uuniperuna, graavilohen & katkarapujen alla salaattia (kurkku,tomaatti,jäävuorisalde,punasipuli) ja smetana-kermaviili juttu :D NAM <3



Ja en unohtanu jälkkäriä. Herkkuja ku rakastan ylikaiken :( niin pakko oli leipoa pitkästä aikaan nimittäin muffinsseja. Näyttää ihanilta mut oon rehellinen ja myönnän teille et ei ollu noin hyviä miltä näyttää. Liikaa tais olla uunissa kun aika kuiviks jäi! No ens kerral sitte ehk parempia. :) 




                                                 suklaa & vadelmat = <3


Olis kiva alkaa myös kirjottaa jotain ruokaohjeita tms...tulevaisuudessa :D


Mut nyt mun pitäis alkaa pikkuhiljaa siivoomaan mun pikkusta läävää että moido teille :) Jos sä luit tän niin ois super kivaa jos kommentoisit jotenki :) Ihanaa olis saada tietää näkeekö tätä ees ketää??

Niin ja postaus aiheet ois kivoi jos jättäisit/jättäisitte? Ees sä yks lukija?? :D


<3: Eve

4 kommenttia:

  1. Hyvä postaus! Näkyy ;)

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi kiva postaus! :) (nams lohta!<3) ja noi ruokaohjeet kuulostaa hyvältä, tee ihmeessä niitä! :)
    ja voisit tehdä kosmetiikkapostauksia! oot tosi kaunis ja onnea uudelle blogille! :)

    http://mmilya.blogspot.fi/ <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon <3 ja juu totta kai tuun kattoo sun blogin kans :)

      Poista